07 April 2011

Benda Paling Best Dalam Hidup Student IPT

dalam hidup ni memang banyak gila cabaran, sampai otak pun dah nak dekat jadi gila. dan cabaran tu jugak ade dalam setiap orang tak kira lelaki ke perempuan di IPT. jadi bagi gua la kan, benda yang paling best dalam hidup student Ipt adalah???

ape lagi kalau tak BALIK KAMPUNG!!!.

gua tahu mesti ramai yang dah balik, baru balik, baru nak naek bas, baru sampai umah. tapi gua dengan rasa sedih dan pilu nak cakap, yang gua dah beberapa bulan tak balik. rindu la woi!.

"kan best kalau universiti tu depan umah je..." ayat ni selalu diperkatakan dan diperkotak katik kan oleh student, tapi gua tahu mesti orang yang baca ni setuju sangat kalau universiti tu elok bebeno buat depan umah je. kalau tak setuju tu kemungkinan keluarga lu ade krisi keretakan kasih sayang tu.

terfikir dalam hati bila la nak abih semester nih, cuti 4 bulan ni memang gua gomol habis habisan. tunggulah!.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...