19 May 2011

jersi baru arsenal musim 2011/2012


gua nak update pasal pasukan gua arsenal, dan gua nak bagitahu tentang bentuk jersi terbaru musim akan datang..mungkin lu orang semua dah tahu, bagi yang tak tahu, ni lah die :


jersi baru musim 2011/2012


-masih mengekalkan ciri-ciri musim 2010/2011
-cuma perbezaan pada kolar dan crest 
-nampak lebih solid daripada jersi musim ni berdasarkan warna dan pengubahsuaian kepada jersi



gael clichy jadi model untuk persembahan jersi dari nike, terbaik!


ni plak away jersi untuk arsenal, nampak stailo!


dan gua jugak nak berkongsi jersi baru AC MILAN. kalau lu orang tengok perlawanan last diorang sebelum celebrate kemenangan title serie A haritu, diorang pakai jersi baru ni untuk buat promosi sama macam chelsea jugak..nampak stailo gak r dan ade banyak penambahan jalur hitam, gua pun tak tahu ape motif diorang buat gitu..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...