23 January 2011

esok ada lagi...

hari ni berlalu penuh perlahan...rasa macam lame plak hari ni...esok start kelas balik dan yang pasti minggu depan minggu terakhir untuk pertengahan semester ni..tp bagi gua sama je sbb gua xleh balik cuti ni...tikiet abis plak..tu menurut surat layang dari kawan se-kelantan gua la..tp gua xg tgk g pon...kalu gua g tgk ade lagi mmg kena luku sekor2..

hari kejap ujan kejap panas kejap ujan kejap panas...aku pun dah xpaham ape mslh ngn musim dunia skarang..nasib xkluor salji dpn umh td...kalau x mau pengsan gua...musim buah pon camptu gak...ko pecaya x ade durian bebuah lagi bulan ni??..gua jumpa aritu masa on the way balik johor...tekejut beghok gua tgk ade durian jual tepi jalan bln cmni...akhir zaman biasela byk benda akan jadi tebalik..tgk pondan sudah..

ape2pon gua besyukur la sbb bleh hidup di alam fana malaysia ni sampai skarang...gua pon cam dah boring dah duk johor nihh...4 tahun bai!..mau xboring...gua ase nak duk kelantan la plak...cari keja sane..kawin orang sane(calon xde g)...buat umah kat sane...hidup ngn famili...aminn..lambatnya nak perabihkan degree ni...seb bek gua sabar...lau x dah jual burger dah gamaknya...ehehe..

xsabar nak balik gua musang..i miss u sayang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...