24 January 2011

Kalaulah Aku Kaya..


  • nak beli kereta idaman aku...kereta ni memang pujaan hati dalam punye derr...gua kalau dapat kereta ni memang gua buat umah kedua...bayang dia punya puja tuhh..tp 2 pintu jelah..tu masalah die..mak gua dah sound,"mung nak beli keto tu beli la hok ado 4pitu, sene(senang) nak buh bare, banyok ore bleh duduk..".p nak wat cne gua memang suka keta ni...ehehe.sory mak.

ni r keta idaman gua..'pompuan adil' name die..

  • gua nak beli umah besar...biasela derr bile time kaya ni nak besar2 la cikit..bukan ape, senang ntk keluarga nt kalau ade datang melawat bleh duduk umah gua...maklum la keluarga ahli ramai...cuma famili gua je gua sorang anak tunggal.












                                         kemain cantik rumput,mcm kat emirates stadium plak...
  • gua nak ade syarikat sendiri..yela kalau ade syarikat sendiri xdelah gua asyik keja makan gaji je seumur hidup...berbekalkan ape yang gua dah pelajari selama gua hidup ni,, gua cadang nak bukak syarikat jurutera,, xkisah la hardware ke,consultant ke,tender ke asalkan bleh maju kehadapan bkn mundur ke belakang....

                                 
                                   wahh syarikat sebelah klcc tu..lau free2 leh g shopping suria klcc..
  • dan last but not least..mestilah gua nak bahagiakan famili gua...bia diorang rasa ape yang gua rasa...lau diorang susah gua ade ntk tolong diorang...dan ntk yg terakhir..gua nak lengkapkan hidup gua dengan mempunyai seorang isteri yang sempurna la ntk gua...bkn sempurna ape, yang bleh membuatkan gua bahagia di dunia dan membahagiakan gua di akhirat...aminn..

cincin tanda ikatan yang sah..
                                            

                                                    dan anak yang comel...kahkahkah..=))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...