22 January 2011

plan malam ni

malam ni malam ahad...bagi peminat epl mmg xsyak wasangka lagilahh akan menengok bola sama ada kat umah ke, kedai makan mak jah ke, mapley seberang jalan ke...aku plak, sepeti biaselah bila game arsenal ade, mesti aku akan g tengok...fan sejati doe..lawan la pasukan mane pon, wlaupon kelantan fc aku g tgk gak...

dan yang pasti mapley la destinasi aku..mane lagi...nak pasang astro kat umah sewa fulus plak xde*byk cantik*
malam ni ARSENAL FC vs WIGAN ATHLETIC...konfirm menang punye nihh...xkn dah tibai  baik punya        chelsea 3-1*siap tebal tu* xkan ni kalah kot...hehehehe...anyway we cannot predict football like we predict others..p aku yakin arsenal menang jgk malam nihh..kah3..

GO GO THE GUNNERS....!!

   

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...